פרגולה מעץ גושני

פרגולה מעץ מספקת צל ומקום מפלט נעים בחוץ. היא משפרת את ערך הנכס שלכם ומספקת מקום נעים שאפשר לשבת בו עם בני משפחה וחברים. עץ גושני הוא חומר פופולרי לבניית פרגולות, כי הוא נחשב לאיכותי ביותר, קל לעבוד איתו והוא מאפשר התאמה אישית כמעט בלתי מוגבלת.

רוב הפרגולות בנויות מעץ, כי קל להתאים את הגודל והסגנון לצרכים שלכם. כשאתם מתחילים בניית פרגולה מעץ גושני, אין צורך להכין כלים יוצאי דופן לחיתוך העץ, כי ערכות הבנייה זמינות במגוון צבעים וגדלים.

עץ גושני: סוג העץ הנפוץ ביותר לבניית פרגולה

עץ גושן עמיד בפני ריקבון, סדקים וחרקים, וניתן לצבוע אותו כמעט בכל צבע שאתם אוהבים. זהו עץ טבעי  שקל לטפל בו, הוא חזק מאוד, וברוב המקרים הוא נחשב לבחירה הראשונה של נגרים מקצועיים.

אם החלטתם להתחיל פרויקט בניית פרגולה מעץ גושני, חשוב לקבל ייעוץ מקצועי מהמומחים, כדי שתדעו באיזה חומר להשתמש לצביעת וציפוי העץ, ואיך לקבע את הקורות לאדמה כך שכל הקירות והעמודים התומכים יהיו בגודל שווה.

בנייה מקצועית בהתאמה אישית

אפשרות נוספת היא לשכור קבלן נוף או נגר שמתמחה בבניית פרגולות בהתאמה אישית. אם אתם בוחרים במסלול זה, תוכלו לעצב פרגולה בהתאמה אישית מוחלטת לגינה שלכם. עץ גושני הוא חומר מצוין לעיצובים מותאמים אישית כי ניתן לחתוך אותו בקלות על מנת לענות על דרישות הגודל שלכם.

וזה לא הכול, עם בניית פרגולה מעץ גושני בהתאמה אישית אתם יכולים לבחור את כמות האור שאתם רוצים שתחדור דרך גג הפרגולה.

עץ גושני ניתן לבנייה במספר שיטות. ראשית, אפשר לצבוע אותו בכל צבע שאתם אוהבים. שנית, ניתן לבצע חיתוכים דקורטיביים בסוף כל פיסת עץ, על מנת להעניק לפרגולה שלכם מראה ייחודי. שלישית, אם אתם בוחרים לבצע את הפרויקט בעזרת איש מקצוע מומחה בבניית פרגולות, אתם יכולים לשלב גם ספסלי עץ, שתילים ותאורה בתהליך העיצוב.

ערכות פרגולות מעץ גושני

אם אתם מעוניינים לבנות את הפרגולה בעצמכם וללא שכירת שירותי איש מקצוע, כדאי שתחפשו ערכה שמאפשרת התקנה פשוטה ומהירה. חשוב גם שתכינו תכנית מפורטת, על מנת שתוכלו לבחור את הערכה המתאימה.

ערכת בניית פרגולה מעץ גושני מגיעה עם קורות נפרדות חתוכות בגדלים שונים, כולל החומרה הנדרשת, והוראות הרכבה מפורטות שחשוב להבין איך לבצע אותן. אפשרות נוספת היא לשלם על הערכה בנפרד, ואז לשכור שירותי מומחה בבניית פרגולות, ולשלם לו על ההתקנה בלבד.

שיקולים מיוחדים בבחירת ערכת פרגולה

ערכות פרגולות מעץ גושני זמינות במגוון גדלים וסגנונות, וניתן לבחור בין דגמים מחוברים או מנותקים, כמו גם גגות מוצקים או סרוגים. הקפידו למדוד את האזור שבו אתם מתכננים להתקין את הפרגולה לפני רכישת הערכה.

לקבלת הצעת מחיר מהירה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן